Czas realizacji zamówienia

Jak wygląda w naszym sklepie proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu przez Klienta zamówienia czekamy na płatność. Jeżeli płatność realizowana jest przez system szybkich płatności, nadejdzie ona do nas prawie natychmiast. Jeżeli zaś będzie realizowana przelewem na konto, potrwa to z pewnością dłużej. Czasem nawet do dwóch dni. Jeżeli jest to przesyłka za pobraniem, od razu rozpoczynamy przygotowanie wysyłki a płatność realizowana jest u kuriera.

Gdy zamówienie jest już opłacone, przygotowujemy je do wysyłki. Staramy się zrobić to jak najszybciej. Zazwyczaj trwa to trzy dni robocze. W wyjątkowej sytuacji zdarza się, że do pięciu dni roboczych. Jeżeli potrzebujesz przesyłki bardzo szybko zadzwoń 602 111 170, postaramy się ją wysłać jak najszybciej, czasem nawet tego samego dnia.

Staramy się by paczki były dobrze przygotowane i bezpiecznie zaklejone. Gdyby zdarzyło się, że paczka dociera przerwana/zniszczona, proszę spisać protokół zniszczenia przy listonoszu/kurierze.

W każdym momencie, w razie jakichkolwiek wątpliwości, czy pytań, można do nas zadzwonić na numer 602 111 170 lub napisać maila ptifi@ptifi.pl

Gdy przesyłka wyrusza do Klienta, niestety nie mamy bezpośredniego wpływu, jak szybko dotrze ale w razie problemów staramy się pomagać.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Czas realizacji zamówienia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl